Monday, December 14, 2009

CRCRCRC

Kezdhetném azzal is akár, hogy máris fit és üde vagyok, ami sajnos még koránt sem igaz. Tény viszont, hogy a melón és az önellátáson kívül más dolgom nagyon nem lévén, igyekszem minél gyakrabban felkeresni a korábbi postban egyszer már agyonajnározott CRC-t. Most úgy tűnik, hogy a lazább időszakokban (pl ünnepek környékén) simán belefér a heti 3 testmozgás.

Ami igazán örvendetes, hogy a legtöbbször nem kell szervezni focit, hiszen az ú.n. 'pick-up game'-ek random képződnek és tényleg bárki bármikor csatlakozhat. Ez a szemlélet számomra egészen szokatlan, ugyanis még Glasgowban is csak szervezett kereteken belül fociztunk leginkább (egész pontosan akkor, amikor én lefoglaltam a termet focira :) ). Sajnos magamon is tapasztalom, hogy a szemléletemnek még van hova fejlődnie egy ilyen foci megítélést illetően, ugyanis: otthon ha van egy ingyenes pálya vhol, ahova mondjuk lemegyünk néhányan focizni (előtte ezer évig szervezve persze) akkor ritkán szoktunk örülni, ha hirtelen megjelenik egy másik csapat vagy csak akár plusz 3-4 játszani szándékozó fiatalember, de lehet csak a magam nevében kellene nyilatkoznom (vélemény?). Itt a helyzet pont az ellenkező; amint megjelenik vki, nem érdekes, hogy totál felborítja az éppen aktuális csapatokat és vele a teljes játékot, mindenképpen játszani fog, mégpedig gyakorlatilag azonnal. A legutóbb is megérkeztem a benti kispályára azzal a nem titkolt szándékkal, hogy focizni fogok (a ráutaló magatartásom első körben a realos mezem viselésében manifesztálódott, később melegíteni is elkezdtem a pálya szélén) és kb 1 percen belül már többen azon tanakodtak (egy árva szót sem szóltam), hogy miként tudnának integrálni vmelyik csapatba. Természetesen utánam is voltak érkezők szép számmal (teljes csapat is), és velük is hasonlóan jártak, akarom mondani jártunk el (tény, nekem még mindig akarni kell, hogy örüljek az újonnan érkezőknek amikor már megvannak a kialakult csapatok...).

Más: CRCben még az is szuper(...), hogy egy kiadós foci után simán át(le)battyoghatok a vizes szekcióba, ahol már vár rám a csúszda és a pezsgőfürdő!!! Egyszerűen nem lehet nem oda menni! Wunderschön!

1 comment:

  1. Érdekes, hogy Glasgowban nem volt menő ez a pick upos foci, Londonban a parkokban ez nagyon ment, bár amikor már bent voltam a játékban, én sem örültem, ha jött valaki beállni, ugyanakkor elég vagány volt, hogy előzetes szervezés nélkül is el lehetett menni focizni szinte bármikor. Kellemes Ünnepeket!

    ReplyDelete