Monday, July 26, 2010

Chicago!! (és Inception)

Ha az Avatárról úgy örömködtem mint, ahogy azt tettem anno, akkor muszáj megszólalnom az Inceptionnal kapcsolatban is; szerintem a film tökéletes, gyakorlatilag hibátlan és tuti meg kell néznem még néhányszor. Erről ennyit, tényleg látnia kell mindenkinek.

Chicago viszont egyszerűen elképesztő, a legjobb város, ahol eddig az USA-ban jártam. Van minden: gyönyörű skyline, hihetetlen (magas) felhőkarcolók, hangulatos belváros (the Loop), blues, pizza, Lake Michigan homokos beach-csel és még sorolhatnám, de beszéljenek inkább a képek
(ja és épp akkor forgatták a városban a Trasformers 3-at, szóval ha vki bármilyen autóroncsot/épületromot - vagy akár félig nyitott hidat - vél felfedezni a képeken akkor az a film díszlete lesz)!

1 comment:

  1. Nekem is nagyon bejött bár sajna csak pár napot voltam ott.
    Megnéztem a képeidet és most nagyon visszamennék.

    Amúgy ott maradt melozni az egyik HAESFes.

    Inception meg kiráj volt

    ReplyDelete